Thursday, July 20, 2017

Blow Jobs Gang-Bang u WC-u diskoteke

Blow Jobs Gang-Bang u WC-u diskoteke
 Erotske priče, gangbang, Bilo je letnje vrelo leto, sa jos dve svoje drugarice spremale smo se da izadjemo u diskoteku. One su bile u minicima dok sam ja u to vreme imala mecu i morala sam da obucem farmerice, ali su one bile toliko tesne da su mi bukvalno uletele u guzu i samim tim su bile veoma seksi. Na nogama sam imala stikle sa visokim potpeticama i moji slatki nalakirani nokti na nogama davali su mi jos seksipilniji izgled. Gore sam obukla tesnu majicu preko koje su mi se oslikavale savrsene sisice , nasminkala sam se i bile smo spremne za provod. Cim smo usle u disko pocele smo da djuskamo, dogovarale smo se sta cemo da pijemo i odluka je pala na Tekilu... Vec posle trece tekile sve smo tri smo se opustile, smejale smo se kao lude, svi oko nas su skakali u ritmu tehno muzike i atmosfera je bila luda.
Tada sam spazila prelepog frajera , misicavog u crnoj bodi majici, po rukama je imao brojne tetovaze , a oko vrata mu je visila ogromna kajila. Stajao je sa jos trojicom likova za sankom i nesto su razgovarali. Rekla sam drugaricama: hej pogledajte onog macana za sankom koliko je sladak i rekla sam da idem da ga muvam pa sta bude. Bila sam solidno pripita pa nisam imala tremu, isla sam ka njima i umesto da stanem sa strane ja sam se bezobrazno usetal izmedju njih nsalonila se na sank i od konobara narucila tekliu sa limunom. A onda me je preseko njegov glas...
- Ja placam tekilu ! obratio se konobaru.
Okrenula sam se prema njjemui pogledi su nam se sreli , bio je presladak , jedva sam se povratila i pruzila ruku uz osmeh, ja sam Tijana. Nasmesio se , ja sam Milan predstavio se. Upoznao me sa svojim ortacimai tu je pocelo priajtno cavrljanje , bilo mi je veoma zabavno sa njima, a tekile su samo stizale i ja sam vec prilicno bila pripita... kada sada razmisljam posle svega , mislim da im je to i bio plan. U jednom trenutku se nagnu prema meni i sapnuo mi , hajdemo do WC-a... krenula sam bez razmisljanja , koracala sam ispred njega i vrckala izazovno guzom. Stal...procitaj vise na Pusica.com

No comments:

Post a Comment