Thursday, July 20, 2017

Napaljena doktorica u Rijeckoj bolnici - III dio

Napaljena doktorica u Rijeckoj bolnici - III dio
Erotske priče - Nastavak priče, ujutro su me probudile nečije usne i jezik na mom kurcu. Još nisam otvorio oči, a kroz glavu mi je prošlo sjećanje na jučerašnji dan i noć sa Lidijom. Lice mi se razvuklo u široki osmjeh i taman sam htio upitati zar ne može čekati da se probudim, kad sam otvorio oči i ugledao plavu kosu iznad svog kurca. 
 
Trgnuo sam se i plava kosa se razmakla još uvijek ne puštajući moj kurac iz usta, a dva prekrasna plava oka su me gledala. Martina, Lidijina medicinska sestra, obrađivala je moj kurac, a onda se uspravila i vidio sam da je potpuno gola. Dvije ogromne sise na koje sam imao čast svršiti jučer u ordinaciji, su sada izgledale još impresivnije. A ni ostatak tijela nije bio loš. Široki bokovi su upotpunjavali njene obline sa obrijanom picom u međunožju su zaokružili cjelinu. 
 
- Dobro jutro spavalice! -čuo sam njen ugodan glas- Da li si spreman za nastavak ili te Lidija iscijedila potpuno? 
- Kako? Šta? -sipao sam bezvezna pitanja, a onda mi je sinulo da je Lidija sinoć rekla da će Martina doći danas, pa sam napokon upitao- A gdje je Lidija? 
- Otišla je na tržnicu, pa još na kavu sa nekom doktoricom i onda se vrača. Nego.. -pomazila me po kurcu i nagnula glavu u stranu- .. da ti odeš malo pod tuš? Da dođeš k sebi, a i da skineš okus Lidijine pice sa kurca, ha? 
 
Kimnuo sam glavom i ustao, a kurac mi je stršao kao jarbol. Otišao sam u kupaonicu, na wc, pa pod tuš gdje sam došao malo k sebi. Svjež i ogrnut samo ručnikom vratio sam se u sobu. Martina je još ležala na krevetu, ali raširenih nogu, pa sam mogao vidjeti njenu lijepu rozu pičkicu. Pozvala me prstom k sebi, a ja sam prišao i kleknuo između njenih nogu, te sam joj prvo poljubio obje sise i malo gricnuo poveće bradavice, na što je ona samo zastenjala i promrsila mi kosu, a onda sam krenuo naniže preko malog trbuščića do njene obrijane pice. Počeo sam ju lizati i grickati klit, a ona se samo trzala nogama, dok je trbuščić treperio i lagano se grčio. Kad sam joj gurnuo dva...procitaj vise na Pusica.com

No comments:

Post a Comment