Thursday, July 20, 2017

Seks u troje, Ukljucili smo najbolju drugaricu moje supruge

Seks u troje, Ukljucili smo najbolju drugaricu moje supruge
Seks u troje, Erotske priče, ukljucili smo najbolju drugaricu moje supruge, Ja i Nina u braku smo oko 15 godina. Ja imam 40 godina, ona 36. Imamo sretan brak, dvoje djece, sređen život. Seks nam je odličan. Nina je visoka, dugonoga crnka, jako zgodna tako da gdje god se pojavi lijepi muške poglede na sebe. Već neko vrijeme družimo se sa jednim bračnim parom približnih godina, par godina mlađim od nas. Marko i Tea su veseli, druželjubivi, zabavni i ugodni za društvo. Međusobno se posjećujemo jer živimo relativno blizu, a povremeno i zajedno izađemo na večeru ili piće. 
 
Tea je zgodna crnka, niska ali bujnih oblina, malo većih grudi i oble, čvrste guze. Vremenom su ona i Nina postale najbolje drugarice. Povremeno su znale posjećivati jedna drugu, družiti se ili shopingovati bez "dosadnih" muških. Vjerovatno su se povjeravale jedna drugoj, malo tračale, možda prepričavale neke događaje i td. Nina mi je jednom ispričala, kako joj se Tea povjerila da ona i Marko imaju mali problem. Naime Tea joj se povjerila kako ona i Marko već par godina prilično rijetko imaju seks, da je Marko stalno umoran, nezainteresovan i sl. Pokušavala je na razne načine da popravi situaciju, ali nije išlo. Čak joj je jednom Marko i rekao da bi najbolje bilo da nađe ljubavnika s kojim bi povremeno zadovoljavala svoje potrebe. 
 
U tom razgovoru sam rekao da je to malo čudno jer je Tea zgodna i jebozovna, da bi je svaki muškarac rado povalio. Nina me značajno pogledala i pitala da li bih i ja isto volio da je tucam. Pošto smo o svemu pričali otvoreno i nismo imali tabua, odgovorio sam da bih, ali u drugačijim okolnistima, ne tajno, i našalio sam se da bi ona kao Teina najbolja drugarica trebalo da joj pomogne. To veče imali smo fantastičan seks u kojem smo oboje uživali. U jednom momentu dok sam se žestoko nabijao u njenu vlažnu i toplu picu upitala me da li bih to isto volio raditi i Tei. Na trenutak sam zastao zamišljajuči kako bi to bilo i odgovorio da bih. Pošto je već krenula maštarija o...procitaj vise na Pusica.com

No comments:

Post a Comment