Thursday, July 20, 2017

Nastavak avanture sa konobaricom i punjenje njene pice

Nastavak avanture sa konobaricom i punjenje njene pice
Erotske priče, jedva sam dočekao drugi dan ,nakon neočekivanog seksa sa konobaricom, da završim u vojarni, te sam svjež i namirisan stigao u kafić sa Igorom. Danijela je radila, a Marijana je sjedila u separeu i pijuckala neki sok. Kurac mi se odmah počeo ukručivati kad sam vidio kako je obučena. Kratka minica nije ostavljala prostora mašti, a niti uska dolčevita koja je isticala njeno bujno poprsje. Igor mi je namignuo i šapnuo:
 
- Stari moj i ti bi večeras mogao guziti. 
- Bez brige, ja sam to već naguzio -rekao sam mu sa smješkom, na šta se on široko nasmješio i lupio me po ramenu. 
 
Sjeli smo u separe, ja uz Marijanu koja se malo pomakla, a ostavila je tek dovoljno mjesta za mene, tako da smo sjedili pripijeni jedno uz drugo. Danijela je došla do nas i donijela nam piće, te se poljubila sa Igorom, na što se Marijana kroz šalu zgražala i rekla im da uzmu sobu, a Danijela joj je mirno odgovorila:
 
- Hoćemo, bez brige.. -a onda je okrečući se dodala- .. ako prije to ne riješimo u autu. 
 
Mi smo se nasmijali za stolom, a ja sam osjetio Marijaninu ruku između mojih nogu, te kako mi trlja kurac preko hlača. Pogledao sam ju, a ona mi se nsamješila i šapnula na uho:
 
- Hoćemo li ići nekamo? -pritom mi je tako stisla kurac da sam mislio da će mi ga zgnječiti, pa sam samo kimnuo glavom, a onda smo popili na brzaka. 
 
Platio sam Danijeli, pozdravili nju i Igora, te smo otišli do auta. Kiša je i dalje padala, pa smo bili skoro potpuno mokri dok smo došli do auta. Brzo sam upalio grijanje, pa je ubrzo bilo ugodno u autu. Poljubili smo se i upitao sam ju:

- Kuda? 
- Samo vozi.. . bilo kuda, van grada.. -rekla je i zavalila se na sjedalo, a ja sam krenuo i ubrzo smo bili van grada, a onda sam se sjetio šume u blizini vojarne, pa sam krenuo tamo. 
 
Ubrzo smo bili na jednom ne baš blatnom putu usred šume koja još nije izgubila sve lišće usprkos jeseni, pa sam ugasio svjetla i ostavio auto da radi. Dotle je ona i dalje bila zavaljena u sjedalu, pa sam se...procitaj vise na Pusica.com

No comments:

Post a Comment