Thursday, July 20, 2017

Sex u autu

Sex u autu
Erotske priče - Zovem se Marko imam 18 godina, dolazim iz malog gradića U Hrvatskoj. Naime bio je četvrti mjesec ako se dobro sjećam, bio je neki party u nekom klubu. 
Sasvim slučajno moj brat, frend i ja odlučimo otići tamo. Kada smo došli bilo je baš masa ljudi u klubu, tražili smo neki stol prazan i uskoro smo ga našli. Došao je konobar i naručili smo cugu, počeli smo lagano piti i zabavljati se. Poslje nekih desetak minuta rekao sam bratu i frendu da idem do wc-a, te da se odmah vraćam. Otišao sam do wc-a, no pošto su muški i ženski wc jedan pored drugog, ispred su stajale neke baš zgodne cure. Kada sam završio s wc-om, krenio sam se vraćati kod brata i frenda za stol ali me zaustavila jedna od tih cura i upitala me za ime i prezime, naravno rekao sam joj i ona se zahvalila. Napokon sam se vratio za stol i nakon pet minuta sam skontao da su te cure udaljene samo par stolova od nas. Zvao sam konobara i poslao im piće, nakon desetak minuta stigao mi je zahtijev na fb i poruka, u poruci je pisalo "hvala na piću, zašto nam se nebi pridružili svijedno smo same koliko vidim i vi ste. 
 
Rekao sam to bratu i frendu, rekli su zašto ne idemo. Došli smo kod njih upoznali se te naručili po još koju turu pića. Kako je vrijeme išlo počeli smo se baš dobro zabavaljati, cugati i plesati. Počeo sam plesat s onom curumo što me pitala za ime, ona se zove Ivana. Imala je bijelu usku haljinu preko koljena, dobro dupe i sise, baš prava bomba. I tako počeli smo ona i ja plesati i primjetio sam kako se nekako nabija na mene, i trlja svojom guzom od mene. Nije mi smetalo naravnoo, tu i tamo kažem ja njoj da izađemo malo ispred kluba na zrak, pristala je.
Izašli smo, te stali ispred. Malo smo razgovarali i razmjenili brojeve telefona. Rekla mi je kako joj je hladno, ja sam odmah skinuo svoju jaknu i dao joj da se zagrne, ja rekoh
- "hoćeš da idemo unutra ako ti je hladno".
Rekla je kako joj je tamo zagušljivo, razmišljao sam dali da je pitam da odemo u auto. Ah da nemam ključeve, ...procitaj vise na Pusica.com

No comments:

Post a Comment