Thursday, July 20, 2017

Moj prvi put

Moj prvi put
Stižmo u centar grada,parkiramo automobil i krećemo pješice prema trgovinama... 
Dragi,cijelo vrijeme nimalo sumljiv mi kaže: "sex shop ti je u ulici iza ove,ako želiš uć,uđi sad ili nikad". Brzo ga potegnem za majicu,uvučem unutra i sekundu nakon toga ostanem šokirana. Okrećem se oko sebe i ne vjerujem. Raj! Raj sexa! Raj za mene i za mog dragog muža...
Prva polica,lisice (kupujem) 
Druga polica,bič (kupujem)
Treća polica,kožno odjelo (kupujem) 
Još sva pod dojmom sve odjeće i igračkica koje su bile tako blizu,a ja nisam znala doć do njih shvaćam da sam vlažna i da sam (droljica) pošla bez gaćica,pa mi je iskapalo na pod trgovine..... Naravno,dragi je to primjetio i ponudio mi brzo riješenje. Brzo smo to platili,otrčali u kafić do i naručili po kavu. Nije dugo trebalo da napravimo zbog čega smo i došli,pa smo se tako uputili prema toaletu. Prvo ja,vrckajući guzom putom,a zatim i on. Ulazim u wc,vidim nema nikog,dobro je... Ulazi on,okrećem se... Gledam ga,gleda me...
Kaže mi: "Šta je droljice? Bez gaćica u dućan ideš?"
Gledam ga u oči,polako otkopčavam košulju,približavam mu se i govorim: "reka si mi shopping,mislila sam da ćeš me jebat u mall-a. Jel ti ga mogu popušit da se ispričam za neugodnosti?"
On me gleda,vadi alat iz gaća i govori mi na to: "ulazi u kabinu,ne želim te sad djelit s nikim"
Bez riječi ulazim u kabinu,sjedam na školjku i počinjem sa obradom njegovog predivnog alata.

Lagano jezikom po glaviću,pa cijeli glavić u usta. Mmmmm pa ga malo sisam,pa onda opet jezikom lagano od glavića prema jajima... Osjetim da je u punom izdanju i ustanem se sa školjke,okrenem i zadignem suknjicu.
On me livom rukom krene mazit po maci,a desnom rukom zgrabi za kosu,povuče prema nazad i kaže: "Šta je droljice? Moliš da ga pušiš,a zapravo bi se jebala? Oćeš da ga sad u guzu stavim?"
"Naravno da oću! Takav kurac uvik oću!" -odgovaram ja njemu svršavajuci na njegovim prstima
"E nećeš,šteta je pored ovako pripremljene pice da se guza dira" govori on stavljaju...procitaj vise na Pusica.com

No comments:

Post a Comment