Thursday, July 20, 2017

Sex sa slavljenicom rodendana i frendicama

Sex sa slavljenicom rodendana i frendicama
Erotske priče, grupni seks, seks sa slavljenicom i njezinim frendicama, bio sam vani i kao što obično biva zabavljao sam se i uživao. Vidio sam grupu cura i koliko sam skužio jedna od njih je slavila rođendan. Smišljao sam dobar ulet, ali sam na kraju odlučio samo kupiti bocu skupog pića i čestitati rođendan slavljenici. Kad sam prišao stolu odmah sam se predstavio tko sam te dao slavljenici piće i čestitao joj rođendan. Počeli smo zajedno plesati i uživati. Prošlo je već 4 ujutro i bile su spremne za promjenu mjesta, predložio sam da dođu sve skupa kod mene jer imam praznu kuću. Prvo su se premišljale hoće neće, ali kad smo izašli van i kad su vidjele mercedes parkiran pristale su. 
 
Odvezao sam ih svojoj kući i odmah ponudio pićem. Pitale su me da li mogu dobiti i nešto za jest na što sam im odmah odgovorio:
- "Dakako, samo recite što".
Odlučile su se za pizzu, pošto pizzerije više nisu radile izvadio sam iz zamrzivača smrznutu pizzu i ispekao im. Kad sam došao iz kuhinje one su bile vidno pripite, ali su i dalje htjele pizzu. Pojele su pizzu i ubrzo zaspale. Donio sam im pokrivače i ostavio ih da spavaju tako. 
 
Sutradan ujutro sam ih probudio s kavom i doručkom na stolu. Nisu mogle vjerovati. Kad su pojele pitale su me da li mogu otići pod tuš što sam im normalno i dozvolio. Dok su se tuširale jedna od njih je došla po mene i uhvatila me za ruku te dovukla u kupatilo. Počele su me skidati i zatim uvukle u tuš kadu. Međusobno se prali i trljali. Počeo sam se ljubiti sa slavljenicom i trljati joj picu dok mi je jedna drkala kurac, a druga se ljubila s njom i trljala njoj picu. Slavljenica mi je rekla da me želi i okrenula mi guzu. Stavio sam kurac u nju i počeo ju jebati. Stenjala je, a njene bradavice su se ukrutile jer su bile na hladnim pločicama. Njezine prijateljice su izašle iz tuša i otišle u spavaću sobu. Ja sam nastavio jebati slavljenicu laganim tempom. Drhtala je od užitaka. Pitao sam ju hoćemo se pridružiti njezinim prijateljicama u spavaćoj so...procitaj vise na Pusica.com

No comments:

Post a Comment