Thursday, July 20, 2017

Grupni sex za proslavu diplome

Grupni sex za proslavu diplome
Grupni seks,erotske priče, imao sam 24 godine i upravo sam završio fakultet sa odličnim ocjenama, pa su me starci već nagovarali da upišem magisterij, ali iskreno.. i ovo sam završio više radi njih, a ne radi sebe iako diploma dobro dođe. 
Moj najbolji frend mi je rekao da to moramo i proslaviti, te je rekao da će napraviti feštu u lokalnom kafiću gdje je radio. 
 
Došla je cijela ekipa iz kvarta, bilo je čak i nekih cura, a frend mi kaže:
 
- Marko, mislim da je vrijeme da sad i nađeš neku curu -zagrlio me je na šanku i govorio- Doći će neke cure tu iz kvarta koje i inaće zalaze u kafić, pa možeš i neku naći za sebe. 
- Ma daj Domi, kaj si sad i svodnik -rekao sam uz široki osmjeh i bubnuo ga laktom u rebra, onako lagano, a istina je bila ta da sam se palio na njegovu curu, Ljiljanu koja je bila svjetski komad, ali sam nastavio- Uostalom, valjda sam sposoban sam naći curu? 
- E moj Markec, nije ti to fakultet, pa da daš sve u roku -rekao je i sa osmjehom na licu otišao na drugi kraj šanka gdje su ga neki gosti čekali. 
 
Uto se kraj mene nacrtala Ljiljana, pa se sjela kraj mene i poljubila me u obraz i rekla:
 
- Čestitam na diplomi! 
- Hvala ti Lili.. -rekao sam nekako tugaljivo i ispod oka ju mjerkao. 
- Šta si bez volje? -rekla je i odmah dodala- Sigurno ti treba neka dobra cura.. 
- Pa dobro šta je vama? ! ? -rekao sam malo povisivši glas, a ona me sa čuđenjem pogledala, pa sam nastavio- Pa i ti i Domi ste se urotili da mi nađete neku curu kao da ja nisam sposoban za to? 
- Pa daj se ne ljuti -rekla je i stavila svoju ruku na moju, pa sam se malo smirio, a ona je nastavila- Htjela sam te samo upoznati sa svojom sestričnom koja bi uskoro trebala doći, nisam mislila ništa loše. 

Pogledao sam ju i popio malo iz čaše, pa sam se sjeo natrag za šank, a ona je ostala kraj mene. Nakon nekih pola sata je stigla Ana, Ljiljanina sestrična. Kad je došla do nas ostao sam bez teksta, sa malo otvorenim ustima i buljio sam direktno u nju, a Ljiljana me trgla ...procitaj vise na Pusica.com

No comments:

Post a Comment