Thursday, July 20, 2017

Redaljka u luksuznoj vili sa opasnim momcima iz mafije

Redaljka u luksuznoj vili sa opasnim momcima iz mafije
Erotske priče, gangbang Tog jutra smo ja i moja drugarica sedele u basti jednog luksuznog kafica , pile kaficu i cavrljale o svemu i svacemu. Inace mi smo tada imale po 20 godina i obe smo bile vrlo lepe i seksi klinke. U jednom trenutku su u bastu usetala cetri misicava lika , sve su bili istetovirani po rukama , sa debelim kajlama oko vratova i vrlo opasnog izgleda , ali su neki od njih takodje bili i dosta zgodni i seksi tako da su mi zapali za oko. Oni su seli za sto pored naseg i narucili pice. Celo vreme jedan od njih nas je merkao , a onda je pozvao konobara i glasno rekao daj devojcicama sta ce da popiju, konobar nam je prisao i rekao, gospodin preko puta pita sta pijete ? On nas je gledao i podigao casu, ja sam se osmehnula i narucile smo dva likera. On je onda ustao i prisao za nas sto, cao devojke ja sam Vanja , ima je lep miris , a vrlo opak izgled pa mi je delova jako seksi dok je tako stajao za nasim stolom. Osmehnula sam se i pruzila ruku ja sam Tijana, rekla sam. Onada smo nas dve presle za njihov sto i mic po mic, mac po mac oni nas pozvase da uvece budemo njihove gosce u vili na Dedinju i rekose kako ce se okupiti nekovo njihovo drustvo i da prave malu zurkicu , pa bi im prijalo nase drustvo. I ako smo ih poznavale tek pola sata, bili su vrlo ljubazni i nas dve smo prihvatile poziv, dogovor je bio da oni uvece posalju auto po nas koji ce da nas odveze do njihove vile. 
 Vec u podne ja i drugarica smo pocele da se spremamo i da biramo krpice koje cemo da nosimo. Obe smo izdepilirale noge i obrijale ribice za slucaj da bude nekog seksa sa nekim frajerom. Ja sam obukla skupocene seksi helanke koje su bile sve izrezane na strafte i gprnji deo sa izezanim rukavima i prorezima na ledjima, dok sam na nogama nosila seksi stikle sa visokim potpeticama. Oko 21h stigao je vozac sa crnim luksuznim Audijem koji nas je pokupio i odvezo pravac na Dedinje.
Vila je bila ogromna, opasana velikim betonskim zidovima, na svakom koraku su bile kamere, kada smo izasle ...procitaj vise na Pusica.com

No comments:

Post a Comment